יום רביעי, 25 באפריל 2012

מה חשוב לדעת לפני רכישת דשא סינטטי


כדי שדשא סינתטי יחזיק מעמד לאורך זמן רב, כדאי להתאים את סוג הדשא לשימוש שיעשה בו.  למשל אם הדשא עתיד להיות מותקן במקום מרכזי, הוא צריך להיות עמיד מפני דריכה. לפני בחירת דשא סינתטי יש להתייעץ עם יועץ מוסמך, על מנת שיוכל להתאים את סוג הדשא הרגיל. יועץ העובד בחברה מקצועית המספקת סוגים שונים של דשא סינטטי יבצע את כל הבדיקות הנחוצות.
כיצד התקנת דשא סינטטי לגני ילדים שומרת על הילדים

התקנת דשא סינטטי לדירת גן
דירת גן היא המצאה נפלאה עבור אלה המעוניינים ליהנות מפיסה ירוקה בעיר. התקנת דשא סינטטי לדירת גן עשויה להיות פתרון נפלא לאנשים המעוניינים בפיסה ירוקה. התקנת דשא סינטטי לדירת גן עשויה להתבצע על בטון. כאשר המשטח נקי ניתן להניח שכבת מגן ועליה דשא סינטטי. מראהו של הדשא הסינטטי דומה למראה דשא טבעי כאשר יש לו לא מעט יתרונות. יתרונו הגדול של דשא סינטטי הוא חסכון במים. בנוסף, דשא סינטטי מעניק לגג מראה יפה ללא כל צורך בתחזוקה שוטפת.

כיצד התקנת דשא סינטטי לגני ילדים שומרת על הילדים
ילדים אוהבים לחקור את הסביבה שלהם ולבדוק גבולות. הורים אחראים להעניק לילדים ידע ולפתח עבורם את הידע תוך שמירה על בריאותם. בשנים האחרונות מנהלים רבים בגני ילדים בוחרים להתקין דשא סינטטי בגני ילדים. בשונה מדשא רגיל, דשא סינטטי מהווה פתרון יעיל במיוחד בגני ילדים. דשא סינטטי מהווה משטח דשא עליו ניתן לקפוץ ולרוץ ללא כל דאגה. בשונה מדשא רגיל, דשא סינטטי כולל צפיפות גבוהה כאשר היתרון הוא היכולת לבלום נפילות.

מהם הפרמטרים לקביעת מחירי דשא סינטטי


דשא סינטטי מחירים שונים למוצר. מחירו של דשא סינטטי נקבע לפי מספר פרמטרים: סוג הדשא, המרבד, גודל הדשא. ככל שמחירו של הדשא איכותי יותר מחירו יהיה בהתאם. לעתים, יש צורך לחשוף את הקרקע ולהכין את המשטח הקיים, דבר שיכול לעלות דשא סינטטי מחיר גדול יותר. למרות העובדה כי מדובר בהשקעה ראשונית יקרה, מומלץ לבחור דשא יוקרתי יותר כך הדשא יחזיק מעמד זמן יותר.
מדוע דשא סינטטי מתאים לפינות ישיבה

מדוע דשא סינטטי מתאים לפינות ישיבה
התקנת דשא סינטטי בפינות ישיבה מהווה פתרון משתלם במיוחד לפינות ישיבה. פינות ישיבה מוסיפות יופי לבית ותורמות למראה יפה של הגינה. שילובו של דשא סינטטי בפינות ישיבה עשוי להיות פתרון משתלם במיוחד ליצירת גינה יפה. דשא סינטטי ניתן להתקנה בכל מקום. דשא סינטטי איננו זקוק לאור השמש ואינו זקוק לאספקה של מים. בנוסף, ניתן לעצב את הדשא בעיצובים שונים כך שיתאים שישתלב בפינת ישיבה.
איזה עבודת הכנה מצריכה התקנת דשא סינטטי

איזה עבודת הכנה מצריכה התקנת דשא סינטטי
דשא סינטטי מצריך עבודת הכנה והשקעה כספית ראשונית גבוהה מהרגיל. עם זאת, מדובר בהשקעה משתלמת לטווח הארוך.
  • ריסוס - במקרים בהם קיים דשא יש להשתמש בקוטל עשבים ולהמתין עד כשבוע ימים.
  • חישוף הדשא - בעת התקנה של דשא יש להוציא את האדמה העודפת. המטרה היא להשוות בין הדשא הסינטטי לבין המשטח איתו הוא גובל. כדאי לדעת כי בכל התקנה חישוף הדשא משתנה בהתאם לסוג הדשא הסינטטי.
  • ניקוי - לפני התקנת דשא סינטטי יש לנקות את השטח ולסלק גורמים מפריעים כמו אבנים, עשבים, שורשים ועוד.
  • תיחום הדשא - יש לתחום את השטח באמצעות תוחמי דשא, זאת כדי למנוע זליגה של חצץ לצדדים.

יום שני, 16 באפריל 2012

כיצד לבחור דשא סינטטי לחצר


דשא סינטטי לחצר יכול להיות תוספת נפלאה לבית, שכן מדובר  בדשא שעלותו איננה גבוהה במיוחד והוא מאפשר לאנשים ליהנות מצבעו הירוק במשך כל עונות השנה ללא צורך בטיפול. העדפה והטעם של אלו המעוניינים לרכוש דשא סינטטי יניחו אותם לבחור דגם מסוים של דשא סינטטי. הבחירה יכולה להיעשות בהתבסס על שני דגמים של דשא סינטטי האחד דשא סינטטי בעל סיב ישר, לדגם מפוצל המעניק לדשא גוון נפוח. לפני הרכישה של דשא סינטטי יש להתחשב במטרה שלשמה נועדה הרכישה כלומר, האם מדובר ברכישה של דשא סינטטי לצורך התקנתו בגני ילדים או למטרה פרטית. 
למה כדאי לעצב גינה עם דשא סינטטי?

עיצוב גינה באמצעות דשא סינטטי
בדומה לעיצוב בית, עיצוב גינה הינו עניין מורכב למדי, אשר יש להפקידו בידי מומחים העוסקים בענף. בשנים האחרונות ניתן להבחין בשינויים שחלו בענף בצמחייה כמו למשל הוספת אובייקטים דוממים לגינה, וכן הוספת דשא סינתטי. כידוע, לקוחות אינם דומים זה לזה בהעדפותיהם. לכן, דשא סינטטי לגינה משווק כיום בדגמים שונים, וזאת על מנת להתאים לצרכים השונים של האנשים.

חברת דשא סינטטי
התקנת דשא סינטטי היא עניין מורכב הדורש מיומנות מצד מומחים. דשא סינטטי שאיננו מותקן בצורה טובה עשוי להניב תוצאות לא טובות. חברת דשא סינטטי עשויה להיות חברת דשא סינטטי מקצועית תתקין את הדשא הסינטטי באמצעות אנשי מקצוע המוסמכים להתקין דשא סינטטי. התקנת דשא סינטטי ללא חברה מקצועית עלולה לגרום לא מעט נזק.

האם דשא סינטטי לגינה מתאים לבעלי חיים

מדוע להשקיע בתחום של דשא סינטטי?
אנשים המעוניינים לרכוש דשא סינטטי לגינה מתלבטים האם כדאי לרכוש את הדשא בשל העובדה שהם מחזיקים ברשותם בעלי חיים ואינם יודעים כיצד יגיבו בעלי החיים לדשא החדש. החלפת דשא רגיל בדשא סינטטי פשוטה למדי כאשר מדובר בבעלי חיים. אמנם בעלי חיים נוטים להבחין, אך הם נהנים מהמשטח הנעים למגע. מדובר במשטח שלא מכיל חיידקים ומזיקים שונים, לכן הוא אידיאלי לבעלי חיים.

התקנת דשא סינטטי על משטח קשיח

התקנת דשא סינטטי - מדוע בעצם?
התקנת דשא סינטטי על משטח קשיח כמו בטון לדוגמא דורשת לבצע הכנות שונות: לפני התקנת דשא סינטטי על בטון יש לבצע שטיפה עם מים וסבון, כאשר יש לשפשף היטב את האזור בו יותקן הדשא הסינטטי.

מדוע כדאי להשקיע ברכישת דשא סינטטי

דשא סינטטי מחיר נקבע על פי מטר מרובע, וכן מההכנה המוקדמת להתקנה. כלומר, במקרים מסוימים יש צורך לבצע הכנה למשטח הקרקע, מה שמייקר את עלות ההתקנה. לעומת זאת, בהשוואה לדשא רגיל מחירו של דשא סינטטי זול יותר היות ואין צורך להשקות את הדשא. בכל הקשור להתקנת דשא סינטטי מחיר יכול להעיד על טיב ואיכות הדשא. בשונה מטלפון או מרכב אותם ניתן להחליף לפי הצורך, דשא סינטטי הינו מוצר המחזיק לפרק זמן ארוך של עשרים שנים ללא צורך בתחזוקה מיוחדת או תיקונים שונים. אומנם ההשקעה הראשונית יקרה במעט, אבל עדיף להשקיע סכום כסף מסוים ולקבל בתמורה דשא סינטטי איכותי שיעניק לגינה מראה יפה לאורך זמן רב.

דשא סינטטי לגינה בדירת גן


דירת גן היא דירה עם גינה פרטית בבית משותף שהפכה בשנים האחרונות לתחליף מבוקש לאנשים שאינם בעלי אמצעים ולא יכולים לקנות בית עם גינה. דשא סינטטי לגינה בדירת גן מהווה פתרון אידיאלי. התקנת דשא סינטטי לדירת גן חוסכת את הטיפול בדשא.
אז איפה כדאי לבצע התקנת דשא סינטטי?

כיצד התקנת דשא סינטטי משפרת את איכות החיים של האנשים 
בשונה מדשא רגיל, התקנת דשא סינטטי איננה מחייבת ריסוס. דשא רגיל הינו גורם משיכה למזיקים שונים לא אחת אנשים סובלים מגירויים שונים, ולכן יש צורך בריסוס. התקנת דשא סינטטי עשויה לשפר את איכות החיים של הדיירים. בנוסף, יש אנשים שאלרגים לדשא רגיל יש לדעת כי דשא סינטטי איננו גורם לאלרגיות.
דשא סינטטי נותן מראה נקי ויפה

מדוע כדאי לבצע סקר שוק לפני רכישת דשא סינטטי
בשנים האחרונות הפך דשא סינטטי למוצר מבוקש למדי. כיום ניתן להתרשם מדגמים שונים של דשא סינטטי המוצעים למכירה במקומות שונים. במידה ויש התעניינות בסוג מסוים של דשא סינטטי חשוב לדעת מחירו, על מנת לבצע הערכה של דשא סינטטי מחיר. ביצוע סקר שוק יכול לסייע בהשוואת מחירים בין החברות השונות. אולם, חשוב לדעת כי מחירו של דשא סינתטי נקבע על פי פרמטרים שונים כגון, איכות הדשא, גובה הסיבים, צפיפות הסיבים ועוד. לכן, יש לבצע בדיקה של איכות הדשא, על מנת לרכוש את סוג הדשא הטוב ביותר. לסיכומו של דבר לא כדאי לקנות דשא סינטטי מחיר זול, אלא בהתאם לצרכים של דיירי הבית.