יום חמישי, 14 ביוני 2012

איך מבצעים התקנת דשא סינטטי?


בעקבות מצוקת המים בישראל רבים החלו לחפש אחר פתרונות שונים כתחליף לדשא טבעי, כזה שיהיה ניתן לראות את צבעו הירוק. דשא סינטטי הינו דשא בעלת תכונות של חסכון במים ומהווה תחליף אידיאלי למשטח דשא רגיל אפילו במגרשי ספורט. בשנים האחרונות הולכת וגובר השימוש בדשא מלאכותי, העשוי מחומרים פלסטיים עשוי להעניק מראה יפה לגינה. בעת התקנת דשא סינטטי יש לעקור את כל הדשא הקיים, להשאיר את השטח חלק ונקי. אחר כך לפזר על השטח שכבה של חצץ לצורך קיבוע המשטח.
דשא סינטטי טוב לגולף

דשא סינטטי מחיר התקנה
דשא סינטטי - גם לכדורגל
דשא סינטטי חוסך את כל העלויות של הוצאות התחזוקה של דשא טבעי כלומר על ידי התקנת דשא סינטטי אין צורך להשקות, להדביר, לכסח. מחירו של דשא סינטטי נקבע לפי מטר וכיום ניתן למצוא דגמים שונים של דשא סינטטי יקרים או זולים. על פי מחקרים, גילו כי דשא סינטטי מחזיר את השקעה לאחר כמה שנים בהתאם לאופן השימוש. דשא סינטטי מחיר התקנה נקבע בהתאם לשטח. 

דשא סינטטי בבית עסק
בשנים האחרונות ניתן לראות בתי עסק דשא סינטטי, היות הוא משדר יוקרה ופאר. בהשוואה לעלויות תחזוקה של דשא טבעי, דשא סינטטי לא דורש טיפול כמו גינון או השקיה. בשנים האחרונות המגמה הירוקה תופסת תאוצה בעולם ובבתי עסק: מלונות, גני אירועים, גני אולמות כולם החלו לגלות את היתרונות של דשא סינטטי. התקנת דשא סינטטי בבתי עסק תאפשר לבעלי העסק ליהנות מדשא ירוק לאורך כל השנה ובנוסף אין צורך לטפל ולתחזק את הדשא.

יום רביעי, 13 ביוני 2012

איפה מוצאים דשא סינטטי למכירה?


דשא סינטטי לבתי מלון
בשנים האחרונות בעקבות המודעות של הצרכנים לגבי החיסכון במים, כך אנשים מוצאים את עצמם כיום חוסכים במים ככל האפשר. כיום אנשים חושבים פעמיים לפני שהם מדליקים את הדוד או לפני שהם רוחצים את המכונית. אחת הפעולות המרכזיות שהביאו למחסור במים היא השקיה של גינות. דשא טבעי איננו חסכוני במיוחד ומבזבז כמויות גדולות של מים, ומצריך אנשים להתפשר על מראה דשא צהוב. לעומת זאת, דשא סינטטי איננו דורש השקיה. חברות רבות בתחום מציעות דשא סינטטי למכירה. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת דשא סינטטי הוא עמידותו של הדשא.

דשא סינטטי לבתי מלון
דשא סינטטי לבתי מלון מפריד בין המרצפות הרותחות לאוויר הקר. דשא סינטטי הופך רצועות שלא נעים לדרוך עליהן בשעות היום החמות לשטח ניצול עליו אפשר להעמיד דוכן גלידה, עמדת מציל. דשא סינטטי לבתי מלון שומר על טמפרטורה נעימה בשעה שאנשים יוצאים מהבריכה. דשא סינטטי מהווה תוספת בטיחותית ותחליף זול בהשוואה לדשא טבעי שדורש תחזוקה.

התקנת דשא סינטטי בגני ילדים
ילדים בשנותיהם הראשונות אוהבים לחקור את הסביבה ולבדוק דברים שונים. בתור הורים יש צורך להציב להם גבולות, על מנת שלא יפצעו כתוצאה מגילוי דברים חדשים. גן ילדים הינו מקום אליו הורים שולחים ילדים במטרה שיתנסו בחוויות שונות. המתקנים בגני ילדים מזמנים לילדים אפשרויות רבות, החל מטיפוס ועד לנדנוד. התקנת דשא סינטטי בגן ילדים מהווה פתרון אידיאלי, שכן מדובר בדשא נוח לשימוש שאינו גורם נזקים לילדים.

איפה כדאי להשיג דשא סינטטי להשכרה?


דשא סינטטי להשכרה מתאים לאנשים המעוניינים לשדרג את האירוע שלהם. בשנים האחרונות החלו חברות המשווקות דשא סינטטי להציע דשא סינטטי להשכרה למטרות שונות: חתונה, בת מצווה וכו'. דשא סינטטי להשכרה חוסך לאנשים את ההתעסקות הנלווית לטיפול בדשא, שכן צוות מתקינים מגיע, הם מניחים את הדשא ומיד לאחר סיום האירוע מקפלים אותו. בגלל שישנם סוגים שונים של דשא סינטטי, חברות העוסקות בהשכרת דשא סינטטי מתאימות את סוג הדשא בהתאם לאירוע.
דשא סינטטי יכול להתאים היטב לסביבה

דשא סינטטי לפי תקציב
כידוע, רכישת דשא נחשבת לאחת ההחלטות הכלכליות המשמעותיות עבור אנשים. לכן,לפני רכישת דשא סינטטי כדאי להתאים את התקציב בהתאם לדרישות. כדאי לדעת כי ככל שסיבי הדשא צפופים יותר, כך עלותו של הדשא גבוהה. כאשר יש צורך לרכוש דשא סינטטי כזה את כל משטח הגינה, אין לחסוך בהוצאות אלא לבחור את הדגם המתאים ביותר. לצורך בחירת דגם מתאים ניתן לבצע סקר במסגרתו ניתן לראות דגמים שונים של דשא סינטטי.
דשא סינטטי בהתאם לתקציב

דשא סינטטי מחיר בהתאם לתקציב
בדומה למוצרים אחרים בשוק, דשא סינטטי נמכר במחירים שונים ובדגמים שונים.  בעת חיפוש אחר דשא סינטטי איכותי, ניתן לפנות לאנשי מקצוע המתמחים בתחום התקנת דשא סינטטי. יועץ מקצועי מאחת החברות המשווקות דשא סינטטי עשוי לסייע לאנשים בבחירת דשא סינטטי, כך שיתאים למגבלות התקציב. דשא סינטטי מחיר בהתאם לתקציב זאת לא סיסמה, אלא פתרון בהתאם לצרכים של האנשים. דשא סינטטי איכותי יכול להחזיק מעמד במשך תקופה ארוכה ולהבטיח צמחייה ירוקה.

האביזרים הדרושים להתקנת דשא סינטטי


דשא סינטטי יעניק לכל השטחים בבית מראה יפה וירוק. לאחר התקנת דשא סינטטי אין צורך להשקיע בטיפוח הדשא כלומר, אין צורך להשקות או לטפח את הדשא. דשא סינטטי התקנה באופן עצמאי דורשת מאנשים הכנה מתאימה וכן ציוד מתאים הכולל בדים וניילון שישמשו להגנה על שאר הצמחייה. מסמרים ישמשו לחיבור הדשא עם הקרקע, כאשר לכל משטח יש לרכוש מסמרים מתאימים. סרטי הדבקה יכולים לעזור במהלך העבודה. לפני הנחת מרבדי דשא יש לתקן בורות או סדקים באמצעות חול. התקנת דשא סינטטי על קרקע נקייה תבטיח תוצאות טובות.
הגיע הזמן לצבוע את החצר בדשא סינטטי

אוהבים דשא סינטטי?
דשא סינטטי מחיר או איכות
כיום ניתן למצוא סוגים שונים של דשא סינטטי. כאשר מחפשים סוגים שונים של דשא סינטטי, יש לשים לב לגדלים השונים ולצפיפות הדשא. בדומה למוצרים אחרים, קיים הויכוח בין אנשים לגבי איכות או כמות. ניתן למצוא דשאים יקרים וגם דשאים בעלות נמוכה. בשנים האחרונות ניתן למצוא דשא סינטטי מחיר זול אשר ייתן מענה לצרכים השונים של אנשים.

התקנת דשא סינטטי עצמית או מקצועית
כאשר אנשים מעוניינים להתקין דשא סינטטי בצורה עצמאית, יש לבצע את ההתקנה בעיקר בשטחים קטנים. כאשר מדובר בשטחים גדולים יותר, כדאי לשכור את שירותיו של איש מקצוע. איש מקצוע יביא איתו ניסיון וכלי עבודה מתאימים. כאשר איש מקצוע מגיע לצורך התקנת דשא סינטטי אפשר להיות בטוחים כי מדובר בהתקנה מקצועית.