יום חמישי, 2 בפברואר 2012

דשא סינטטי לדירת גן - יצירת סביבה ירוקה בעיר

אנשים אשר מתגוררים בתל אביב ישמחו וודאי להכניס טבע לעיר ולצבוע את הסביבה העירונית בירוק. דשא סינטטי לדירת גן עשויה להפוך את הדירה לפינה ירוקה ושקטה בעיר. באמצעות התקנת דשא סינטטי ניתן להפוך כל סביבה עירונית לסביבה כפרית. הנחת דשא סינטטי לא מצריכה טיפול בשונה מדשא רגיל.

ניתן להיעזר בשירותיו של מעצב גינות לצורך התקנת דשא סינטטי בבית. מעצב גינות יכול לתרום מניסיונו בתחום. תחום עיצוב גינות הפך לפופולארי בשנים האחרונות. על ידי הוספת דשא סינטטי לבית ניתן ליצור אווירה שונה לחלוטין. מעצב גינות יכול להפוך כל גינה לגינה יפה ומושקעת. מעצב גינות מביא ניסיון רב השנים אשר בא לידי ביטוי בתפיסת עבודה ייחודית.

היתרון הגדול בהתקנה של דשא סינטטי הוא שאין צורך בתחזוקה רבה
דשא סינטטי על בטון

התקנת דשא סינטטי למגרשי ספורט, או כל משטח בטון אחר, אינה דורשת עבודה רבה. כל שצריך לעשות זה לפרוס את הדשא ולהניח אותו על המשטח. ישנה אפשרות לחזק את הדשא על ידי מסמרים, דבר אשר יביא יוביל לשימוש ארוך שנים .

תחזוקה של דשא סינטטי

רצוי  שהתקנת דשא סינטטי תתבצע על ידי איש מקצוע בתחום של דשא סינטטי. בסיום העבודה אין צורך לדאוג לתחזוקה שוטפת של דשא סינטטי. אם בעבר אנשים דאגו להשקיע בטיפול בדשא על ידי פעולות שונות כמו דישון, ניקיון, ריסוס ועוד כיום, אודות לשימוש בדשא סינטטי אין צורך להשקיע בטיפול. דשא סינטטי תחזוקה היא פשוטה למדי. כל שצריך לעשות הוא לדאוג לניקיון הדשא. קיימות דרכים שונות לניקיון הדשא כמו למשל, שואב אבק, שימוש במגרפה או זרם מים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה