יום חמישי, 2 בפברואר 2012

דשא סינטטי למגרשי כדורגל


עיריית תל אביב החליטה לאחרונה להתקין דשא סינטטי במגרשי כדורגל באזור יפו. ההחלטה של העירייה נבעה מהיתרונות הרבים של הדשא הסינטטי- חסכון במים, שמירה על איכות הסביבה. התקנת דשא סינטטי למגרשי כדורגל היא צעד נכון שעשוי לחסוך סכומי כסף גדולים. בנוסף, דשא סינטטי הוא דשא שניתן לדרוך אליו ללא חשש מפגישה עם מזיקים שונים, שכן הם רגישים לסוג כזה של דשא.עבור שחקני כדורגל מדובר בדבר משמעותי, שכן הם צריכים להגיע למשחק ללא הפרעות כמו עקיצות שלא יאפשרו להם לעלות על המגרש ולהפגין ביצועים טובים. דשא סינטטי למגרשי כדורגל יאפשר לשחקנים להתהלך על המגרש בחופשיות.

התקנה של דשא סינטטי במגרשי כדורגל אינה צורכת תחזוקה רבה
התקנת דשא סינטטי באצטדיוני כדורגל

התקנת דשא סינטטי באצטדיוני כדורגל היא פתרון מושלם עבור השחקנים ועבור בעלי האצטדיון אשר מעוניינים ביצירת סביבה ירוקה. עיריות רבות ברחבי העולם עושות את הבחירה ומחליטות על דשא סינטטי כולל התקנה באצטדיוני כדורגל. דשא סינטטי הינו מוצר המעניק מראה יוקרתי ויפה למגרשים.מדובר בפתרון נפלא הן מבחינה כלכלית והן מבחינת העיצוב.

כיצד לשמור על דשא סינטטי

בין אם יש גשם או חמסין איכות הדשא הסינטטי נשארת טובה כשהייתה. דשא סינטטי איכותי איננו מושפע מחילופי העונות, ולמרות זאת עדיין יש צורך לשמור על מראה דשא סינטטי מרהיב. תחזוקת דשא סינטטי מתבצעת בעזרת הברשה של סיבים באמצעות מטאטא. ההברשה היא פעולה הכרחית לניקוי הלכלוך.

תגובה 1:

  1. אתם בכלל לא תאמינו עד כמה זה נוח יותר לשחק על דשא סינטטי ולא על דשא רגיל. השחקנים מודים לכם!

    השבמחק