יום שני, 16 באפריל 2012

דשא סינטטי לגינה בדירת גן


דירת גן היא דירה עם גינה פרטית בבית משותף שהפכה בשנים האחרונות לתחליף מבוקש לאנשים שאינם בעלי אמצעים ולא יכולים לקנות בית עם גינה. דשא סינטטי לגינה בדירת גן מהווה פתרון אידיאלי. התקנת דשא סינטטי לדירת גן חוסכת את הטיפול בדשא.
אז איפה כדאי לבצע התקנת דשא סינטטי?

כיצד התקנת דשא סינטטי משפרת את איכות החיים של האנשים 
בשונה מדשא רגיל, התקנת דשא סינטטי איננה מחייבת ריסוס. דשא רגיל הינו גורם משיכה למזיקים שונים לא אחת אנשים סובלים מגירויים שונים, ולכן יש צורך בריסוס. התקנת דשא סינטטי עשויה לשפר את איכות החיים של הדיירים. בנוסף, יש אנשים שאלרגים לדשא רגיל יש לדעת כי דשא סינטטי איננו גורם לאלרגיות.
דשא סינטטי נותן מראה נקי ויפה

מדוע כדאי לבצע סקר שוק לפני רכישת דשא סינטטי
בשנים האחרונות הפך דשא סינטטי למוצר מבוקש למדי. כיום ניתן להתרשם מדגמים שונים של דשא סינטטי המוצעים למכירה במקומות שונים. במידה ויש התעניינות בסוג מסוים של דשא סינטטי חשוב לדעת מחירו, על מנת לבצע הערכה של דשא סינטטי מחיר. ביצוע סקר שוק יכול לסייע בהשוואת מחירים בין החברות השונות. אולם, חשוב לדעת כי מחירו של דשא סינתטי נקבע על פי פרמטרים שונים כגון, איכות הדשא, גובה הסיבים, צפיפות הסיבים ועוד. לכן, יש לבצע בדיקה של איכות הדשא, על מנת לרכוש את סוג הדשא הטוב ביותר. לסיכומו של דבר לא כדאי לקנות דשא סינטטי מחיר זול, אלא בהתאם לצרכים של דיירי הבית.

2 תגובות:

  1. תודה על המאמר מאוד מעניין... עד כמה מומלץ לדעתכם דשא סינטתתי עבור - דשא מגרש כדורגל?
    תודה - אורי

    השבמחק
  2. אהבתי את הרעיון של דשא סינטטתי לדירת גן - יכול מאוד לפשט דברים

    השבמחק