יום שני, 16 באפריל 2012

האם דשא סינטטי לגינה מתאים לבעלי חיים

מדוע להשקיע בתחום של דשא סינטטי?
אנשים המעוניינים לרכוש דשא סינטטי לגינה מתלבטים האם כדאי לרכוש את הדשא בשל העובדה שהם מחזיקים ברשותם בעלי חיים ואינם יודעים כיצד יגיבו בעלי החיים לדשא החדש. החלפת דשא רגיל בדשא סינטטי פשוטה למדי כאשר מדובר בבעלי חיים. אמנם בעלי חיים נוטים להבחין, אך הם נהנים מהמשטח הנעים למגע. מדובר במשטח שלא מכיל חיידקים ומזיקים שונים, לכן הוא אידיאלי לבעלי חיים.

התקנת דשא סינטטי על משטח קשיח

התקנת דשא סינטטי - מדוע בעצם?
התקנת דשא סינטטי על משטח קשיח כמו בטון לדוגמא דורשת לבצע הכנות שונות: לפני התקנת דשא סינטטי על בטון יש לבצע שטיפה עם מים וסבון, כאשר יש לשפשף היטב את האזור בו יותקן הדשא הסינטטי.

מדוע כדאי להשקיע ברכישת דשא סינטטי

דשא סינטטי מחיר נקבע על פי מטר מרובע, וכן מההכנה המוקדמת להתקנה. כלומר, במקרים מסוימים יש צורך לבצע הכנה למשטח הקרקע, מה שמייקר את עלות ההתקנה. לעומת זאת, בהשוואה לדשא רגיל מחירו של דשא סינטטי זול יותר היות ואין צורך להשקות את הדשא. בכל הקשור להתקנת דשא סינטטי מחיר יכול להעיד על טיב ואיכות הדשא. בשונה מטלפון או מרכב אותם ניתן להחליף לפי הצורך, דשא סינטטי הינו מוצר המחזיק לפרק זמן ארוך של עשרים שנים ללא צורך בתחזוקה מיוחדת או תיקונים שונים. אומנם ההשקעה הראשונית יקרה במעט, אבל עדיף להשקיע סכום כסף מסוים ולקבל בתמורה דשא סינטטי איכותי שיעניק לגינה מראה יפה לאורך זמן רב.

4 תגובות:

  1. רציתי לשאול אם החיסכון בדשן לדשא והשקיה מצדיק מעבר לדשא סינטטי?

    השבמחק
  2. תודה על הפוסט - ניראה שיש הרבה בעד דשא סינטטי. תודה אורי - וואטסו

    השבמחק
  3. מעניין ומשכיל - אכן שימוש בדשא סינטטי יחסוך הרבה מים עבור דשא למגרש כדורגל

    השבמחק