יום רביעי, 25 באפריל 2012

מה חשוב לדעת לפני רכישת דשא סינטטי


כדי שדשא סינתטי יחזיק מעמד לאורך זמן רב, כדאי להתאים את סוג הדשא לשימוש שיעשה בו.  למשל אם הדשא עתיד להיות מותקן במקום מרכזי, הוא צריך להיות עמיד מפני דריכה. לפני בחירת דשא סינתטי יש להתייעץ עם יועץ מוסמך, על מנת שיוכל להתאים את סוג הדשא הרגיל. יועץ העובד בחברה מקצועית המספקת סוגים שונים של דשא סינטטי יבצע את כל הבדיקות הנחוצות.
כיצד התקנת דשא סינטטי לגני ילדים שומרת על הילדים

התקנת דשא סינטטי לדירת גן
דירת גן היא המצאה נפלאה עבור אלה המעוניינים ליהנות מפיסה ירוקה בעיר. התקנת דשא סינטטי לדירת גן עשויה להיות פתרון נפלא לאנשים המעוניינים בפיסה ירוקה. התקנת דשא סינטטי לדירת גן עשויה להתבצע על בטון. כאשר המשטח נקי ניתן להניח שכבת מגן ועליה דשא סינטטי. מראהו של הדשא הסינטטי דומה למראה דשא טבעי כאשר יש לו לא מעט יתרונות. יתרונו הגדול של דשא סינטטי הוא חסכון במים. בנוסף, דשא סינטטי מעניק לגג מראה יפה ללא כל צורך בתחזוקה שוטפת.

כיצד התקנת דשא סינטטי לגני ילדים שומרת על הילדים
ילדים אוהבים לחקור את הסביבה שלהם ולבדוק גבולות. הורים אחראים להעניק לילדים ידע ולפתח עבורם את הידע תוך שמירה על בריאותם. בשנים האחרונות מנהלים רבים בגני ילדים בוחרים להתקין דשא סינטטי בגני ילדים. בשונה מדשא רגיל, דשא סינטטי מהווה פתרון יעיל במיוחד בגני ילדים. דשא סינטטי מהווה משטח דשא עליו ניתן לקפוץ ולרוץ ללא כל דאגה. בשונה מדשא רגיל, דשא סינטטי כולל צפיפות גבוהה כאשר היתרון הוא היכולת לבלום נפילות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה