יום רביעי, 13 ביוני 2012

האביזרים הדרושים להתקנת דשא סינטטי


דשא סינטטי יעניק לכל השטחים בבית מראה יפה וירוק. לאחר התקנת דשא סינטטי אין צורך להשקיע בטיפוח הדשא כלומר, אין צורך להשקות או לטפח את הדשא. דשא סינטטי התקנה באופן עצמאי דורשת מאנשים הכנה מתאימה וכן ציוד מתאים הכולל בדים וניילון שישמשו להגנה על שאר הצמחייה. מסמרים ישמשו לחיבור הדשא עם הקרקע, כאשר לכל משטח יש לרכוש מסמרים מתאימים. סרטי הדבקה יכולים לעזור במהלך העבודה. לפני הנחת מרבדי דשא יש לתקן בורות או סדקים באמצעות חול. התקנת דשא סינטטי על קרקע נקייה תבטיח תוצאות טובות.
הגיע הזמן לצבוע את החצר בדשא סינטטי

אוהבים דשא סינטטי?
דשא סינטטי מחיר או איכות
כיום ניתן למצוא סוגים שונים של דשא סינטטי. כאשר מחפשים סוגים שונים של דשא סינטטי, יש לשים לב לגדלים השונים ולצפיפות הדשא. בדומה למוצרים אחרים, קיים הויכוח בין אנשים לגבי איכות או כמות. ניתן למצוא דשאים יקרים וגם דשאים בעלות נמוכה. בשנים האחרונות ניתן למצוא דשא סינטטי מחיר זול אשר ייתן מענה לצרכים השונים של אנשים.

התקנת דשא סינטטי עצמית או מקצועית
כאשר אנשים מעוניינים להתקין דשא סינטטי בצורה עצמאית, יש לבצע את ההתקנה בעיקר בשטחים קטנים. כאשר מדובר בשטחים גדולים יותר, כדאי לשכור את שירותיו של איש מקצוע. איש מקצוע יביא איתו ניסיון וכלי עבודה מתאימים. כאשר איש מקצוע מגיע לצורך התקנת דשא סינטטי אפשר להיות בטוחים כי מדובר בהתקנה מקצועית. 

תגובה 1: