יום רביעי, 13 ביוני 2012

איפה מוצאים דשא סינטטי למכירה?


דשא סינטטי לבתי מלון
בשנים האחרונות בעקבות המודעות של הצרכנים לגבי החיסכון במים, כך אנשים מוצאים את עצמם כיום חוסכים במים ככל האפשר. כיום אנשים חושבים פעמיים לפני שהם מדליקים את הדוד או לפני שהם רוחצים את המכונית. אחת הפעולות המרכזיות שהביאו למחסור במים היא השקיה של גינות. דשא טבעי איננו חסכוני במיוחד ומבזבז כמויות גדולות של מים, ומצריך אנשים להתפשר על מראה דשא צהוב. לעומת זאת, דשא סינטטי איננו דורש השקיה. חברות רבות בתחום מציעות דשא סינטטי למכירה. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת דשא סינטטי הוא עמידותו של הדשא.

דשא סינטטי לבתי מלון
דשא סינטטי לבתי מלון מפריד בין המרצפות הרותחות לאוויר הקר. דשא סינטטי הופך רצועות שלא נעים לדרוך עליהן בשעות היום החמות לשטח ניצול עליו אפשר להעמיד דוכן גלידה, עמדת מציל. דשא סינטטי לבתי מלון שומר על טמפרטורה נעימה בשעה שאנשים יוצאים מהבריכה. דשא סינטטי מהווה תוספת בטיחותית ותחליף זול בהשוואה לדשא טבעי שדורש תחזוקה.

התקנת דשא סינטטי בגני ילדים
ילדים בשנותיהם הראשונות אוהבים לחקור את הסביבה ולבדוק דברים שונים. בתור הורים יש צורך להציב להם גבולות, על מנת שלא יפצעו כתוצאה מגילוי דברים חדשים. גן ילדים הינו מקום אליו הורים שולחים ילדים במטרה שיתנסו בחוויות שונות. המתקנים בגני ילדים מזמנים לילדים אפשרויות רבות, החל מטיפוס ועד לנדנוד. התקנת דשא סינטטי בגן ילדים מהווה פתרון אידיאלי, שכן מדובר בדשא נוח לשימוש שאינו גורם נזקים לילדים.

2 תגובות:

  1. תודה על הפוסט - מידע מאוד מקיף על דשא סינטטי.

    השבמחק
  2. מעניין ומשכיל. מידע חשוב על דשא סינטטי. בטוח שכך אפשר לחסוך בדשן לדשא

    השבמחק