יום רביעי, 13 ביוני 2012

איפה כדאי להשיג דשא סינטטי להשכרה?


דשא סינטטי להשכרה מתאים לאנשים המעוניינים לשדרג את האירוע שלהם. בשנים האחרונות החלו חברות המשווקות דשא סינטטי להציע דשא סינטטי להשכרה למטרות שונות: חתונה, בת מצווה וכו'. דשא סינטטי להשכרה חוסך לאנשים את ההתעסקות הנלווית לטיפול בדשא, שכן צוות מתקינים מגיע, הם מניחים את הדשא ומיד לאחר סיום האירוע מקפלים אותו. בגלל שישנם סוגים שונים של דשא סינטטי, חברות העוסקות בהשכרת דשא סינטטי מתאימות את סוג הדשא בהתאם לאירוע.
דשא סינטטי יכול להתאים היטב לסביבה

דשא סינטטי לפי תקציב
כידוע, רכישת דשא נחשבת לאחת ההחלטות הכלכליות המשמעותיות עבור אנשים. לכן,לפני רכישת דשא סינטטי כדאי להתאים את התקציב בהתאם לדרישות. כדאי לדעת כי ככל שסיבי הדשא צפופים יותר, כך עלותו של הדשא גבוהה. כאשר יש צורך לרכוש דשא סינטטי כזה את כל משטח הגינה, אין לחסוך בהוצאות אלא לבחור את הדגם המתאים ביותר. לצורך בחירת דגם מתאים ניתן לבצע סקר במסגרתו ניתן לראות דגמים שונים של דשא סינטטי.
דשא סינטטי בהתאם לתקציב

דשא סינטטי מחיר בהתאם לתקציב
בדומה למוצרים אחרים בשוק, דשא סינטטי נמכר במחירים שונים ובדגמים שונים.  בעת חיפוש אחר דשא סינטטי איכותי, ניתן לפנות לאנשי מקצוע המתמחים בתחום התקנת דשא סינטטי. יועץ מקצועי מאחת החברות המשווקות דשא סינטטי עשוי לסייע לאנשים בבחירת דשא סינטטי, כך שיתאים למגבלות התקציב. דשא סינטטי מחיר בהתאם לתקציב זאת לא סיסמה, אלא פתרון בהתאם לצרכים של האנשים. דשא סינטטי איכותי יכול להחזיק מעמד במשך תקופה ארוכה ולהבטיח צמחייה ירוקה.

2 תגובות:

  1. האם דשא סינטטי מבחינת תקציב ושימוש מתאים למתקני ספורט?

    השבמחק
  2. דשא סינטטי להשכרה - רעיון מגניב ושימושי!
    אני שזה לא מתאים לדשא למגרש כדורגל :)

    השבמחק