יום חמישי, 14 ביוני 2012

איך מבצעים התקנת דשא סינטטי?


בעקבות מצוקת המים בישראל רבים החלו לחפש אחר פתרונות שונים כתחליף לדשא טבעי, כזה שיהיה ניתן לראות את צבעו הירוק. דשא סינטטי הינו דשא בעלת תכונות של חסכון במים ומהווה תחליף אידיאלי למשטח דשא רגיל אפילו במגרשי ספורט. בשנים האחרונות הולכת וגובר השימוש בדשא מלאכותי, העשוי מחומרים פלסטיים עשוי להעניק מראה יפה לגינה. בעת התקנת דשא סינטטי יש לעקור את כל הדשא הקיים, להשאיר את השטח חלק ונקי. אחר כך לפזר על השטח שכבה של חצץ לצורך קיבוע המשטח.
דשא סינטטי טוב לגולף

דשא סינטטי מחיר התקנה
דשא סינטטי - גם לכדורגל
דשא סינטטי חוסך את כל העלויות של הוצאות התחזוקה של דשא טבעי כלומר על ידי התקנת דשא סינטטי אין צורך להשקות, להדביר, לכסח. מחירו של דשא סינטטי נקבע לפי מטר וכיום ניתן למצוא דגמים שונים של דשא סינטטי יקרים או זולים. על פי מחקרים, גילו כי דשא סינטטי מחזיר את השקעה לאחר כמה שנים בהתאם לאופן השימוש. דשא סינטטי מחיר התקנה נקבע בהתאם לשטח. 

דשא סינטטי בבית עסק
בשנים האחרונות ניתן לראות בתי עסק דשא סינטטי, היות הוא משדר יוקרה ופאר. בהשוואה לעלויות תחזוקה של דשא טבעי, דשא סינטטי לא דורש טיפול כמו גינון או השקיה. בשנים האחרונות המגמה הירוקה תופסת תאוצה בעולם ובבתי עסק: מלונות, גני אירועים, גני אולמות כולם החלו לגלות את היתרונות של דשא סינטטי. התקנת דשא סינטטי בבתי עסק תאפשר לבעלי העסק ליהנות מדשא ירוק לאורך כל השנה ובנוסף אין צורך לטפל ולתחזק את הדשא.

3 תגובות:

  1. תודה על הכתבה ועל המידע. האם מתאים לדעתכם דשא סינטטי באמת למתקני ספורט?

    השבמחק
  2. הי - החורף הגיע...
    אני מבין שבמגרש צריך לעשות שזרוע חורף בגלל החורף... לפעמים אני מצטער שאין לנו דשא סינטטי

    השבמחק
  3. רציתי לשאול מה העלויות השוטפות (אם יש כאלה של דשא סינטטי). ברור שלא צריך להשקות או להוסיף דשן לדשא ... אבל בכל זאת יש עלויות...

    השבמחק